Tutorial: estrelles de xocolata { estrellas de chocolate }


  1. Fonem al bany maría una tableta de xocolata blanca especial per fondre. Evidentment la quantitat dependerà del nombre d'estels que hàgiu de fer.
  2. Esperem uns minuts fins que es temperi la xocolata. En cas contrari en voler fer una planxa de xocolata, aquest es desparramaría. 
  3. FER UNA PLANXA: una vegada vegem que està una mica més temperat i més espès, ho vertemos damunt d'una làmina de paper de forn. El grossor també va a gustos, segons vulguem. A i m'encanta que sigui bastant gruixuda i que en menjar-la sigui gairebé gairebé una tableta de xocolata. DEIXAR REFREDAR: totalment. Si voleu accelerar-ho una mica més ho podeu posar en la nevera.
  4. TALLAR: abans de fer-ho recomano treure la planxa de la nevera sinó ens costarà horrors tallar-la! Jo fins i tot li dí un toc de microones. Posem el tallador d'estel damunt i estrenyem amb força i de manera uniforme.
  5. PINTAR: Amb spray daurat pintar els estels. A més jo les espolvoreé de purpurina.

NOTES: evidentment es pot fer amb xocolata negra o amb llet, les podeu pintar platejates, o no pintar-les....hi ha mil opcions!


  1. Derretimos al baño maría una tableta de chocolate blanco especial para fundir. Evidentemente la cantidad dependerá del número de estrellas que tengáis que hacer.
  2. Esperamos unos minutos hasta que se temple el chocolate. De lo contrario al querer hacer una plancha de chocolate, ése se desparramaría. 
  3. HACER UNA PLANCH: una vez veamos que está un poco más templado y más espeso, lo vertemos encima de una lámina de papel de horno. El grosor también va a gustos, según queramos. A mí me encanta que sea bastante gruesa y que al comerla sea casi casi una tableta de chocolate. DEJAR ENFRIAR totalmente. Si queréis acelerarlo un poco más lo podéis poner en la nevera.
  4. CORTAR: antes de hacerlo recomiendo sacar la plancha de la nevera sino nos costará horrores cortarla! Yo incluso le dí un toque de microondas. Ponemos el cortador de estrella encima y apretamos con fuerza y de manera uniforme.
  5. PINTAR: Con spray dorado pintar las estrellas. Además yo las espolvoreé de purpurina.

NOTA: evidentemente se puede hacer con chocolate negro o con leche, las podéis pintar plateadas, o no pintar-las....hay mil opciones!







CONVERSATION

2 comentarios:

  1. Muy ricas las estrellas y gracias por el tutorial.Feliz año ¡¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias guapísima! Feliz año para ti también!

      Elimina

Subir