Sí, sense forn. Sí, deliciós. Sí, existeix.Barretes de dulce de leche



I una altra onada de calor!!! Vingaaa!!

Tot  i que els que heu llegit el post anterior, sabreu que és el primer any que he passat calor´he de dir que estic encantada amb aquest estiu.

Adoro el sol, la calor, l'olor de platja i de protector solar...Alguns em diuen que m'agrada tant perquè precisament no en puc gaudir com a mi m'agradaria. No sé si serà això però estic feliç. Em fa mal al cor aquells estius frescos i plujosos, que donen una tristesa que no es pot aguantar.

On jo visc, és un lloc de platja. Quan passen aquests estius no només estem entristits pel temps, sinó que no puc evitar pensar en tots els restaurants i botiguetes que viuen precisament d'això! Tot l'hivern ben sols per a que arribi l'estiu i ens trobem en això. No és just!

Així que aquest any estic encantada i que duri molt, molt! Si que tinc els meus moments de crisi quan estic acolarada, enganxifosa i em passo més estona apartant mosques que res més. Sóc humana!



O quan l'altre dia vaig fer un beure al jardí però als deu minuts no em va quedar altre remei que entrar després d'una sessió intensa de mosquitopuntura.

Però en general, l'estiu és genial, no? Està bé....per petició popular avui penjo una recepta sense forn. I prepareu-vos perquè està espectacularment bona!



BARRETES DE MASSA DE GALETA I  "DULCE DE LECHE" SENSE FORN

Necessitarem...

Per a la massa de galeta:
90 gr de mantega

120 gr de light brown sugar (si no en teniu, poseu sucre morè)*
80 gr de dulce de leche

290 gr de farina

400 gr de llet condensada

1 tassa de chips de xocolata



Per a la part de xocolata:

150 gr de chips de xocolata

230 gr de dulce de leche



PROCEDIMENT:

Combinem la mantega en pomada amb el sucre morè o light brown sugar, fins que quedi una barreja homogènia.
 


Afegim l'extracte de vainilla i el dulce de leche i batem.



Hi posem la llet condensada....



I  la farina i remenem bé fins que quedi totalment integrat.


Finalment afegim el chips de xocolata i remenem fins que quedin repartits homogèniament.

Ho posem en una safata i apartem.



En un altre bol desfem els chips de xocolata al microones. Quan els traiem i afegim el dulce de leche i barregem fins que tot quedi integrat.




Ho posem a sobre de la primera capa de massa de galeta.




 Posem per sobre galetes maria triturades.




Deixar reposar a la nevera tota la nit. Quan estigui ben fred, tallem a petits daus.



NOTES:
- Jo ho he fet amb una safata 15x20 cm i ha quedat una barra força alta. Això fa que també els trossos siguin més grans i costin més d'endurir. Recomano utilitzar una safata de 20x 20 cm, quedarà una massa més prima i endurirà molt més.

- El light brown sugar és un sucre amb un gust diferent i que es ven en botigues especialitzades. Ara ja a quasi totes les botigues online de rebosteria.

M'encanta perquè el gra és més fi i s'integra molt millor. Però si no en teniu el podeu substituir per sucre morè.

- SI no el deixeu refredar bé us quedaran unes barres pastoses, difícils de digerir.

CONVERSATION

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Subir