Un exemple a seguir

El dia 23 de Novembre va ser un dels dies més esgotadors per a mi. Tanta emoció em va deixar esgotada. Emoció perque per fi vaig conèixer a l'Alma, de Objetivo:cupcake perfecto.

L'Alma és la raó per la qual els més coneguts ara mengen cupcakes a marxes forçades, la raó per la qual vaig començar a fer el meu primer cupcake i el perque ara estic escrivint al meu bloc.

Ella, amb el seu bloc, va fer que veiés les coses senzilles, didàctiques, em va fer sentir que jo podia ser capaç de fer-ho i sempre li estaré agraïda.

Darrera aquest bloggera s'amaga una grandísima persona. Em quedo curta si la defineixo com a generosa, agradable, simpatica, atenta...
Una persona que no va dubtar en contestar-me tots els mail que li enviaba amb dubtes, que va comentar el meu bloc no una sinó dues vegades, que no s'amaga res i que té tantes o més ganes que tu que et surtin els postres. Tot això ella ho transmet i tu ho perceps.

Doncs aquests divendres vaig anar a la presentació del seu llibre que ja va per la tercera edició. Era a les 19 h i jo, tota impacient vaig arribar a les 18:30 i ja no hi havia cadires lliures! La sala plena, a rebentar. No m'estranya, vaig pensar.

Llavors va apareixer ella, propera, riallera i donant altra vegada consells útils. Presentació impecable i una llarga cua per aconseguir el seu llibre firmat. Quasi dues hores de cua per a que quan finalment arribo a ella el primer que em diu:
- Gracias por esperar tanto rato, de verdad. Estais cansadas?

Jo no m'ho podia creure i fins i tot em va costar contestar. Resulta que a més, és humil!

En fi, un exemple a seguir per tots. Moltes gràcies Alma per tot i per fer-nos sentir que som únics. Vals molt!




        

CONVERSATION

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Subir