Video tutorial: com fer cucurutxos casolans





No us semblen irresistibles aquests cucurutxos?

L'any passat vaig publicar aquesta recepta al blog perquè quan la vaig provar, simplement me'n vaig enamorar. I perdudament! D'aquests amors a primera vista que et deixen sense respiració.

Quan la vaig publicar, hi va haver gent que em deia que els hi costava entendre com fer la "tortita" i com donar-li la forma. Així que, ara que em obert el canal de You Tube de Lo Cupcake, perquè no fer un vídeo tutorial d'aquests cucurutxos?

Així que, tot i que en aquest post ja teniu el pas a pas, aquest vídeo crec que us animarà molt més a fer-los i quan ho feu....ja no podreu parar!!! A partir d'aquest moment, canviarà la vostra vida "gelatil".

Us poso els ingredients per a més comoditat:
CUCURUTXOS CASOLANS

25 gr de cacau

2 ous L

110 gr de sucre

80 gr de mantega

30 ml de llet

1 culleradeta d'extracte de vainilla

50 gr de farina


NOTES: Ja veureu que en el vídeo s'esquerda una mica en cono. No passa res! Penseu que quan s'endureixi, una esquerda no afecta.


CONVERSATION

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Subir