Booktrailer i altres coses



Aquests últims dies, s'ha complert un somni. Un somni preciós. El meu llibre ha sortit a la venda, està a les lleixes de llibreries, com sempre havia somiat.
Un somni, el procés del qual. Ferran i jo hem intentat plasmar en aquest booktrailer que esperem que us agradi!

Fa unes setmanes vaig anar a Barcelona. Em vaig trobar al centre amb mitja hora de sobre així que havia de fer temps.
I de cop, se'm va acórrer entrar a les llibreries que hi ha per la zona. Recordo entrar a l'Fnac, i força nerviosa li pregunta a la noia si tenen el llibre Cupcakes, de Neus Moya.


Em diu que si i m'indica el lloc on el puc trobar.
Mentre creuo passadissos el nerviosisme augmenta i la impaciència també. Finalment arribo i allí el veig, ben posat a la lleixa superior, al costat de grans autores de llibres.
I m'emociono, i molt. Intento no plorar, no fer el ridícul però em costa moltíssim!
I és que reconec que des del dia 2 de Març que la meva petita joia va sortir al mercat, m'emociono amb facilitat. I és que no puc evitar recordar i pensar que no ha estat del tot fàcil.


Quan vaig sortir de la reunió amb el director de l'editorial em recordo plena d'energia i entusiasme. Recordo que abans d'agafar al cotxe vaig passar per un bar per comprar-me un aigua. Agafo el mòbil i truco a Ferran.

- Que si!!! Els hi ha agradat! Firmarem contracte!


I ell, que és poc expressiu, és de les poques vegades que l'he vist realment emocionat.
En aquell moment no pensava en meva vida laboral, de nou hores com a mínim. Ni pensava en la lliga de voleibol i que entrenava de 21 a 23 hores i tenia partit el Diumenge.
Així que trobar la recepta perfecta de cada cupcake, la combinació de gustos, l'esponjositat i l'estètica. Tenir la sort que en els pocs moments de dia que tenia, resava per a que fes bon dia i sol per a poder fer les fotografies i que surti bé.


Quan entregues el material no s'ha acabat tot, queden molts mesos abans no es publiqui i encara que ho hagis fet bé, queden molts retocs a última hora pel format del llibre, composició, espai...
Passen moooolts mesos abans no veus el llibre a les teves mans.
El dia de la presentació del llibre a Torrdembarra, ja pel matí no podia parar de plorar. M'emocionava al pensar que per fi havia arribat el meu dia, el dia tant esperat. I és a partir d'aquí, a partir d'aquest dia, que només puc parlar d'agraïments i de lo afortunada que em sento.
A les dues presentacions que he fet, els meus amics han respost de forma admirable que no sé si hagués imaginat mai. Em considero realment afortunada. 


El meu amic Albert amb un discurs tant emotiu que em va costar no posar-me a plorar, i la Tana Collados, que em va escriure el pròleg i va venir a la presentació encomanant entusiasme a tothom!
Uns dies feliços, molt feliços i els que m'esperen!!! Per un problema personal hem hagut d'anul·lar la presentació del llibre a Roquetes però tornarem i la farem, més i millor i amb més força. I el que ens espera!!!
Finalment li vull dir a Ferran les paraules que en el seu moment no li vaig poder dir, perquè em vaig posar a plorar com una bleda.


" Fa uns dies una amiga feminista es va ofendre perquè li vaig dir que sense Ferran no ho hagués pogut fer. Quan va marxar vaig pensar que, és clar que sí que ho hagués fet, i tant! Però ni ho hagués gaudit tant, ni hagués quedat igual de bé!" . Així que moltes gràcies maridet meu!

Us deixo la premsa i blogs que han parlat del llibre:
 http://surtdecasa.cat/ebre/menjar-i-beure/neus-moya-fornejar-dolcos-em-fa-felic-i-regalar-los-fa-felicos-els-altres
 http://ona-latorre.cat/index2.php?mod=6&acc=pro&blo=1&ide=65&idn=1&ds=4&idi=cat

CONVERSATION

6 comentarios:

  1. Enhorabona!!!! a veure si el trobo a la llibreria;) que tinguis molta sort!
    petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lídia!!! Sí, en principi no has de tenir cap problema per trobar-lo a qualsevol llibreria! Moltes gràcies per passar-te per aquí guapa!

      Elimina
  2. Aquestes presentacions estan a l'alçada de la qualitat del llibre i de la humanitat, elegància i saber fer de l'autora! Petonarros!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ohhhh!!!! I tu que em mires amb uns ulls especials i les teves accions em demostren l¡estima que em tens!

      Molts petontes guapisisisisiisisma!!!

      Elimina
  3. Ets una crack Neus! I és q tot això et passa xq t'ho mereixes, xq has treballat molt i x tal com ets!
    Jo encara no el tinc, xo el vull! A vere si el trobo demà x alguna llibreria.
    Petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Cristina!!!! Mooooltes gràcies guapa!!!
      Estci emocionada per tot i més pels vostres comentaris!!! Moltes gràcies guapíssima!!

      Elimina

Subir