He guanyat el concurs de Cupcake Maniacs al canal Divinty



Amb l'Alma i el meu llibre de cupcakes en castellà

I si, he guanyat el concurs de Cupcake Maniacs al canal Divinty.
Era un dijous al vespre que sortia de la consulta, completament esgotada, i altra vegada més tard del que hauria d'haver plegat. Poso les claus a casa, amb aquella desidia de que ja no pots més. 

Coulant i Frodo em vénen a saludar, com sempre, com si fes anys que no m'haguessin vist. No tinc esma ni per pensar en què em faig de sopar. Enlloc d'això, m'agafo una bossa de patates i m'assec al sofà. No sé si per casualitat o per simple avorriment obro el gmail al mòbil. Un nou missatge apareix en negreta  i diu:

"Hola Neus, soy el guionista de cupcake Maniacs. Me gustaria ponerme en contacto contigo. Pasame tu telefono o llámame a este".



Miro l'hora i veig que ja passa mitja hora de les nou de la nit però tot i així truco. No me l'agafen. Sento que si em quedo amb aquest sentiment no podré dormir en tota la nit. Feia unes setmanes un client meu, el Fidel, em va avisar que feien un concurs al canal Divinty. Consistia en que bloggers de rebosteria havien d'enviar una video-recepta amb qualsevol de les llets de soja, almetlla, de coco i altres de Alpro Central Lechera Asturiana. A mi ja m'anava bé perquè degut  a la meva intolerància a la llet, ja sóc consumidora d'aquests productes.

 
Però la vida dóna moltes voltes i va ser impossible poder gravar-ho. Passades unes setmanes i passat tot el que va paralitzar la meva vida durant un mes, em va venir el concurs al cap. Vaig mirar el plaç i faltaven escassos 5 dies per acabar-se; temps més que suficient per fer una recepta que feia un temps havia vist per algun blog i m'havia cridat molt l'atenció. Així que vaig adaptar la recepta amb la llet d'ametlles i vaig enviar el vídeo.


 De cop sona el mòbil i es un número desconegut.

- Si?

- Hola Neus, soy Jesus el guionista de Cupcake Maniacs. Como lo tendrías para grabar el Miercoles?

Silenci...

- Pero a ver un momento....he ganado?

- Si, enhorabuena. Eres la ganadora.


El monkey bread, el meu postre guanyador

I aquí va començar la meva bojeria transitoria, a dir bajanades,a  riure compulsivament, a saltar com una boja...

- Pero seguro? -li deia jo.

Mireu com em vaig posar que el dia citat, em feia una mica de vergonya coneixe'l.

I el Dimecres va començar el meu somni, el que mai hagués pensat que succeís. Va haver un moment, en meitat de la gravació estàvem l'Alma, Jesus i jo i ell va dir:

- Qui t'anava a dir quan fa uns anys estaves a la del llibre de l'Alma que ara estaries aquí?

Maquillant a l'Alma
 I em vaig quedar pensant en aquelles paraules perquè era veritat i semblava que no podia ser i recordava el post que havia escrit sobre la meva primera trobada amb l'Alma.

 I va ser un dia més que genial!!! Ja comencem que ho tenia tot pagat, que es important eh! jejeje



Al arribar, en primer lloc vam gravar una petita entrevista i atenció gent...sense maquillar. Resulta que l'Ave va arribar tard i una historia molt llarga de manera que surto amb la cara rentada, així, com les valentes! Apa que no ha estat res! La veritat és que no li vaig donar importància al principi però ara penso que no sé com sortiré. Però bé, vosaltres fixeu-vos amb el que dic, que és el més important i si no tallen res, hi ha respostes molt maques!!!



Després hi ha va venir tot l'equip i deu ni do quin munt de gent. Tots maquíssims, encantadors i que em van fer sentir molt i molt bé.

 Em van maquillar i cap a la cuina amb l'Alma, començant per la presentació del meu postre. El monkey bread que vaig portar va donar molt joc i el final del vídeo es molt molt divertit. Es clar que no us ho explicaré, heu de mirar el programa! Jo ja hi estava enganxada però ara encara més.
Maquillant-me

Amb la maquilladora
Va ser genial estar allí i ser la guanyadora. Va ser genial veure com treballa tanta gent en un espai tan reduït, va ser genial estar amb gent tan professional, va ser genial veure com funciona tot, riure, fer tonteries amb l'Alma i veure com tots es menjaven el meu postre mentre deien que estava genial!

 

Estaré tota la vida agraïda a La Central Lechera Asturiana, a Divinty, a tot l'equip de Cupcake Maniacs i a l'Alma Obregón, per creure que jo era guanyadora, per tractar-me genial i per donar-me l'oportunitat. Ells es pensen que el premi ha estat anar a Madrid i el programa pero no, es molt més que això. M'han donat ales, m'han reconegut la feina feta i m'han donat l'autoestima suficient com per seguir. Amb aquest premi m'han donat una palmadeta a l'esquena i m'han dit "segueix que ho estàs fent bé" i això és el millor del premis. 

Així va quedar el meu Monkey Bread després de l'atac de l'equip

Fins i tot amb crema de mantega
Em van dir "Ens va agradar l'originalitat de la recepta, però sobretot la forma de presentar-lo i com parles davant la càmara". Em quedo amb això. Sóc feliç!

Gràcies, gràcies i mil milions de gràcies!


CONVERSATION

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Subir